תפריט
נקודות יו-שף

1. טיפים לשדרוג הפרופיל בפייסבוק ואינסטגרם:

  • פרופיל: השתמשו בלוגו של המסעדה. 
  • אתר אינטרנט: הוסיפו קישור לאתר האינטרנט של המסעדה.  
  • תפריט: העלו את התפריט. 
  • כפתורים: הוסיפו כפתורים לקיצורי דרך כגון "להזמנת מקום במסעדה" או "לצפייה בתפריט". 
  • תוכן: העלו תוכן איכותי בלבד.
  • עקביות: שמרו על סגנון עקבי של תוכן וטון הדיבור. 
chef plating burger

2. טיפים להגברת המעורבות בפייסבוק ואינסטגרם :

  • האשטגים: האשטגים מגדילים את החשיפה הדיגיטלית. הוסיפו עד 11 # לכל פוסט. 
  • לייקים: עשו לייק לתוכן אחר. בדרך כלל, לייק = לייק.
  • אזכורים: אזכרו שפים ומסעדות אחרים כדי להגדיל חשיפה. 
  • תגובות: הגיבו לתמונות רלבנטיות של גורמים מהענף.
  • תחרויות: ערכו תחרויות על בסיס דו-שבועי/חודשי.
  • סרטונים בשידור חי: שלבו סרטונים בשידור חי כחלק מאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם. 
  • ניהול תגובות: נהלו את כל התגובות כדי להסתיר ביקורות הרסניות וללמוד מתגובות בונות
  • תיוג מיקום: תייגו מיקום, במיוחד של המסעדה שלכם בכל התוכן המועלה בפרופיל שלכם. 
instagram log in

3. טיפים למעקב אחר אנליטיקה בפייסבוק ואינסטגרם: 

  • תזמון נכון להעלאת תוכן: ניתן לצפות לשיעור מעורבות גבוה יותר בימי רביעי, חמישי ושלישי
  • אוכלוסיות יעד: פנו לגברים ונשים כאחד מכיוון שהחלוקה היא 50/50
  • אוכלוסיות יעד: פנייה לדור צעיר תעזור לכם להעלות תוכן טרנדי. 
  • תובנות אורגניות: השתמשו בתובנות אורגניות מ- Instagram Insights או Facebook Insights, לפרטים על אסטרטגיה בתשלום. 
google analytics dashboard

4. טיפים לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם:

  • השמת פרסומות: השתמשו באפשרויות השמת מודעות במרכז הסיוע לעסקים של פייסבוק ((Facebook Business Manager כדי להתאים בין השמת המודעה לבין היעדים שלכם. 
  • בדיקת A/B: הריצו בדיקות A/B בפייסבוק להשוואה בין גרסאות שונות של התוכן. 
  • צמצמו את המיקוד: כוונו לקהלי יעד ספציפיים כמו בעלי תפקידים מסוימים, חובבי אוכל ועוד. 
  • בצעו אופטימיזציה: פעלו להעלאת תוכן שמשיג את התוצאות הטובות ביותר. 
  • תחרות: עקבו אחר המתחרים ומה שהם עושים. 
facebook business manager