תפריט
נקודות יו-שף
סדרת הרטבים הלחיצים של הלמנ'ס
  • 72% מסכימים שמותגי רטבים שנמצאים על השולחן במסעדה עושים רושם טוב
המבורגר עם מיונז שום
  • 67% מהאנשים סבורים שמעצבן לבקש מאיש צוות רטבים לעומת רטבים שנמצאים על השולחן
המבורגר עם רוטב ברביקיו
  • 63% מהאנשים אמרו כי סביר יותר שיחזרו למסעדה שמשתמשים בה במותגים שהם אוהבים
  • הלמנ'ס הוא מותג המיונז מס' 1 בעולם*
  • 57% מהאנשים סבורים שכאשר המסעדה מגישה הלמנ'ס, השף מתגאה באוכל שהוא מגיש
  • 72% מהפודיז חושבים שהמבורגרים טעימים יותר עם מיונז הלמנ'ס
המבורגר עם מיונז
  • 69% מהפודיז חושבים ששווה לשלם יותר כדי לקבל מיונז הלמנ'ס
  • 80% מהפודיז מאמינים שצ'יפס טעים יותר עם מיונז הלמנ'ס
  • 69% מהפודיז חושבים ששווה לשלם יותר כדי לקבל מיונז הלמנ'ס
  • 80% מהפודיז מאמינים שצ'יפס טעים יותר עם מיונז הלמנ'ס
שיטת מחקר צרכנים ועסקים מתחום המזון

שיטת מחקר צרכנים ועסקים מתחום המזון

יוניליוור פודסולושיינס שכרה את שירות חברת המחקר העצמאית, Cambridge Direction, לעריכת מחקר צרכנים ועסקים מתחום המזון

לצפייה בשיטת המחקר (אנגלית) >

* מקור: Euromonitor International Limited 2018, מבוסס על נתוני מכר כספי הלמנ'ס ובסט פודס 2017