תפריט
נקודות יו-שף
פרטי העסק
באמצעות חיפוש שם העסק שלך, ניתן למלא את פרטיו בטופס באופן אוטומטי
צרכנים פרטיים? האתר מיועד ללקוחות משוק המזון המקצועי בלבד
פרטי התקשרות
אישור תנאים

שאלות למפעיל:

1. איך אתה רואה את העסק שלך היום לעומת 2019 לפני שהתחילה הקורונה?(משלוחים/ תפריטים/עלויות)

2. בהיבט של תפריט המסעדה – מהן ההתאמות שהיית צריך לעשות בעקבות הקורונה בשנתיים האחרונות , לדוגמא: הורדת מנות מהתפריט/עידכון/שינוי עלויות ומחירי המנות? 

3. מהן שלושת מנות הדגל (המנה הכי נמכרת) במסעדה שלך? והאם ישנו שינוי במנות הדגל בעקבות השנתיים האחרונות והשפעות הקורונה?

1.4. האם בעקבות הקורונה נתקלת בבעיות כח אדם שלא היו לפני הקורונה והתגברו/נוצרו בתקופת הקורונה?

2.4. במידה וכן, האם בעיות כח אדם אלו השפיעו על התפריט במסעדה? (למשל: צימצום מנות/שינוי בשימוש בחומרי גלם אשר יקלו על הכנת אותן מנות/התאמת התפריט והחלפתו למנות פשוטות יותר) 

5. האם תחום המשלוחים/טייק אווי – השתנה בעקבות הקורונה? התגבר/נחלש? האם יודע לתת נתון מספרי – כמה היה השינוי באחוזים בטייק אווי/משלוחים אל מול ישיבה במסעדה?

6. האם היה חסר פתרון מוצרי שהיה מקל על המשלוחים/טייק אווי? 

1.7. האם ישנה התייחסות בתפריטים היום לתזונה מיוחדת: ללא גלוטן/ללא סוכר/טבעוני/קטוגני? 

2.7. במידה וכן, מהיכן שואב / מקבל את הידע המקצועי ( אינטרנט - (מהיכן) , ספקים, קולגות וכו') יש להבין את תהליך ההחלטה לגבי הכנסת מנות טבעוניות, מהם השיקולים לגבי מספר המנות הטבעוניות בתפריט

8. על סמך אילו שיקולים אתה מחליט/החלטת להכניס לשלב מנות טבעוניות?

9. האם ישנו מוצר שחסר לך היום במטבח והיה עונה לך על צורך/פתרון בעיה של זמן/קלות הכנה? (חשוב לפרט: מה המוצר ומה הבעיה שפותר/צורך שהיה עונה עליו)

10. מה חשוב לך כאשר אתה מחליט לעבוד עם ספק (מחיר/שירות/גמישות באספקה/איכות המוצר ועוד) 

מתכונים
מוצרים
עגלה
השראה
תפריט